Ved å laste ned LOfavør appen får du tilgang til medlemsfordelene dine og medlemskortet ditt til enhver tid du har mobilen med deg.

Medlemskortet blir fortsatt sendt ut til deg hvert tredje år.

Hvis du sliter med å logge inn i LOfavør sin app, kan du finne hjelp for registrering her

Her kan det være at du ikke har registrert deg som ny bruker. Dette må du gjøre første gang du skal logge deg inn. Hvis du allerede har registrert en bruker og fortsatt ikke kommer inn, kan du ta kontakt med oss på telefon 416 06 600 tast 3, så 1. 

Det kan hende at du mangler to tall i starten av medlemsnummeret ditt. Hvis du klikker her kan du se hva medlemsnummeret ditt skal starte på ut ifra hvilket forbund du er medlem i.

Husk at fødselesnummeret skal inneholde alle 11 sifrene. 

Da er det mest sannsynlig passordet ditt som er skrevet inn feil. Det står opplyst hvilke kriterier passordet må inneholde for å bli godkjent. Hvis det fortsatt ikke fungerer kan du ta kontakt med oss på 416 06 600 tast 3 og 1 så skal vi hjelpe deg. 

Da må du ta kontakt med oss på telefon 416 06 600 tast 3 og 1 slik at vi kan slette din gamle bruker. 

Det er dessverre ikke mulig å endre adressen i appen, da det kun er forbundet ditt som kan gjøre det. Hvis du klikker her kan du finne kontaktinformasjonen til ditt forbund. 

Du kan sende en e-post til post@lofavor.no med ditt fulle navn, fødselsdato og adresse. Slik kan vi finne medlemsnummeret for deg. Du kan også ringe oss på 416 06 600 (tast 3 så 1) for å få ditt medlemsnummer. Vi har åpent hverdager 08:30 - 15:30.

Medlemsnummeret ditt står på fremsiden av medlemskortet. 

Ofte mangler medlemmer som skal registrere seg de to første sifrene i medlemsnummeret sitt. Du finner en oversikt over hvilke to sifre ditt medlemsnummer skal begynne på her.

Medlemskortet er først og fremst et bevis på medlemskap i et LO-forbund. Kortet er også nøkkelen til fordelene som ligger i fordelsprogrammet LOfavør. 

>
    <br>
</p>

<p>
    <strong>Kortets forside:
    <br></strong>
</p>

<ol>
    <li>Medlemmets navn
    </li>

    <li>Medlemsnummer. Dette bruker du for å identifisere deg som medlem
    </li>

    <li>Forsikringskoder. Disse bokstavkodene viser hvilke forsikringer du har inkludert i ditt medlemskap
    </li>

    <li>Utløpsdato
    </li>

    <li>Ditt forbunds logo
    </li>
</ol>

<p>
     
</p>

<p>
    <strong>Følgende forsikringer kan finnes på kortet:</strong>
</p>

<ul>
    <li class=

Kortets forside:

  1. Medlemmets navn
  2. Medlemsnummer. Dette bruker du for å identifisere deg som medlem
  3. Forsikringskoder. Disse bokstavkodene viser hvilke forsikringer du har inkludert i ditt medlemskap. Obs: ikke alle forbund har forsikringskoder på medlemskortet.
  4. Utløpsdato
  5. Ditt forbunds logo

Følgende forsikringer kan finnes på kortet:

  • A er Postkoms arbeidsulykkesforsikring
  • B er Fagforbundets Gruppeforsikring(denne forsikringen er delt så C og K tilhører også deler av forsikringen) - NNNs Uføreforsikring og NAFs Gruppeforsikring
  • F er Fritidsulykkesforsikring
  • G er Grunnforsikringen
  • H er Kollektiv Hjem
  • O er Fagforbundet Stønadskasse, Postkoms uføre- og dødsfallsforsikring, NFFs gruppeforsikring, NOFs Gruppeforsikring og EL og IT forbundets Uføre- og ektefelleforsikring
  • R er LOfavør reiseforsikring, både topp og standard
  • J er LOfavør Advokatforsikring

Det er kun de obligatoriske forsikringene som ditt forbund har felles for alle medlemmene som står på kortet (med noen unntak, f.eks. reserverte). LOfavør-forsikringer du har kjøpt på egenhånd er ikke markert på kortet.

Her finner du forbundenes forsikringer

Hva står HGF for?

HGF står altså for Kollektiv hjemforsikring, grunnforsikring og fritidsulykkesforsikring.

Send en e-post til post@lofavor.no

416 06 600

Tast 3 så 1